ODENSE/FYN

Interesseret i at deltage?

Vi rekrutterer ikke aktivt til et forløb lige nu.
Skriv dig op til at modtage en påmindelsesmail fra os, så snart vi åbner op for tilmeldingerne til næste forløb.

aktuelle CASEVIRKSOMHEDER I odense/på fyn

LEAD THE TALENT er sat i verden for at bygge bro mellem virksomheder og jobsøgende. Her kan du læse om de spændende casevirksomheder, som du har mulighed for at blive matchet med gennem vores kommende talentforløb i Odense. Forløbet løber fra den 21. september til 16. december 2022. 

Alumeco Group

Alumeco er en international grossistkoncern til tilbyder et bredt udvalg af metaller, der samler og forenkler deres kunders forretning. Virksomheden leverer både standard- og kundetilpasset løsninger. Alumeco ønsker at tage et klimaansvar og har igangsat arbejdet med GHG-protokollen.

CASE: Kortlæg og estimer ud fra GHG-protokollen Alumecos Scope 3-udledninger med henblik på fastlægge, hvilke reduktionstiltag Alumeco bør igangsætte. Herefter udarbejdes en handlingsplan der identificerer fremadrettet proces for arbejdet med indsatserne og dataindsamling for klimaregnskabet.

50 Minutes

50 Minutes er SaaS-virksomhed (Software as a Service) der tilbyder træningsprogrammer til ansatte i private- og offentlige virksomheder. Via en app-løsning sammensættes en personlig træningsplan, der passer til alle arbejdsmiljøer fra kontor til konstruktionsarbejde. Virksomheden er nu klar til at lancere deres SaaS-løsning, men mangler hjælp til at kvantificere deres salgstragt. 

CASE: Kortlægning af brugerrejsen og product-market for de respektive målgrupper med henblik på udvikling af en fragmenteret salgstragt. Dertil udvikles anbefalinger til en konkret Go-2-Market strategi.

SAATHVIKA

Tilbyder rådgivning og formidling indenfor bæredygtig genanvendelse af industriellerest-og affaldsprodukter, og har stor erfaring med at formidle nyttiggørelse og genanvendelse i Danmark og udlandet.

CASE: Udarbejd en markedsundersøgelse og identificer de markeder, hvor Saathvika med deres know-how og værditilbud kan gøre en forskel med henblik på at designe en Go-To-Market strategi og eksekveringsplan til at nå bredere ud.

SMP Rengøringsservice

SMP Rengøringsservice leverer professionelle serviceløsninger til små som store virksomheder overalt i Danmark. Til at understøtte deres arbejde tilbyder SMP Rengøringsservice en app kaldet Clemata, som bruges til planlægning af kundens rengøring.

CASE: Forbered en onboarding af både medarbejdere og kunder i SMP Rengøringsservice’s app, Clemata, for derefter at udarbejde løsninger der sikrer brugen af appen på forskellige brugerniveauer.

SKARØ IS

SKARØ IS producerer frossen ernæring i verdensklasse. De har bl.a. specialiseret sig inden for gourmetis og proteinis, og leverer særlig ernæring til sundhedssektoren. Alle produkter produceres på Skarø og har fokus på lokale råvarer og naturlige ingredienser.

CASE: SKARØ IS ønsker at videreudvikle deres salgs- og marketingstrategi, og indgå strategiske partnerskaber rettet mod blandt andet fitness-, sundheds- og restaurationsbranchen med henblik på at re-brande SKARØ IS, således at kommunikation og storytelling har fokus rettet mod de nye markeder og partnerskaber.

KonPsyk

KonPsyk er en moderne psykologvirksomhed og tilbyder psykologisk behandling, rådgivning og supervision. KonPsyk arbejder på grundlag af kontekstuel adfærdsvidenskab, en trejde bølge af psykoterapi. Virksomheden får lige nu hovedparten af deres opgaver fra 3 aktører, men ønsker at øge udvide deres samarbejdsflader og styrke markedspositionen.  

CASE: Udarbejd en markedsførings- og kommunikationsstrategi der kvalificerer, hvordan KonPsyk kan styrke deres digitale tilstedeværelse og øge deres aktivitet og direkte forespørgsler.  

Dansk Stålmontage

Dansk Stålmontage specialiserer sig i at producere CIP spjæld, filterhuse, hængeplatforme, fødevareanlæg og spildevandsanlæg i højeste kvalitet. Dansk Stålmontage er en aktiv samarbejdspartner, som tager udgangspunkt i kundens behov fra idégrundlag,  til færdig montering.

CASE: Udvikling af marketingsstrategi og konkrete marketingsindsatser, der afprøves med henblik på at sikre en evidensbaseret køreplan, der skal brande virksomheden og øge leads inden for nye kundesegmenter for den grønne omstilling.

Interesseret i at deltage?

Skriv dig op til at modtage en påmindelsesmail fra os, så snart vi åbner op for tilmeldingerne til næste forløb.

de fire udviklingsspor

High Potentials forløbet strækker sig over 12 uger, og består af fire udviklingsspor, som til sammen er med til at styrke dit netværk indenfor erhvervslivet, udvide dine kompetencer og styrke din selvfølelse som jobsøgende.

CASEFORLØB

Baseret på din profil og dine ønsker bliver du matchet med en virksomhed, som du i sammenspil med 2-4 andre kandidater skal løse en strategisk vigtig opgave for over 12 uger.

MENTOR

Du får en personlig mentor under forløbet. Din mentor er en erfaren erhvervsprofil, som du vil få én-til-én sparring med og vejledning af, ift. dine mål, udfordringer og jobsøgning.

FORANDRINGSAGENT

Ved forløbets opstart får du adgang til et online uddannelsesforløb. Her lærer du hvordan du via selvledelse kan styre en forandringsproces, og får konkrete værktøjer til at lave et design sprint.

 

WORKSHOPS

Under hvert forløb indgår to-tre workshops af forskellig art med fokus på udviklingen af dine kompetencer. De afvikles både af os og eksterne samarbejdspartnere.

7 Tips på 7 dage

Vi har samlet de bedste råd til dig, som er jobsøgende akademiker. Skriv dig op, og få et tip om dagen direkte i din indbakke.