CASES – AARHUS

CASEVIRKSOMHEDER I AARHUS/ØSTjylland

Nedenfor ser du de casevirksomheder, som er med i vores kommende forløb i Aarhus.

ProCon

Leverer eklektiske og tekniske løsninger til den globale vindindustri både onshore og offshore. ProCon har således udført specialist løsninger vedr. design, engineering, pre-fabrikation, installation, idriftsættelse, inspektion, service og vedligehold.

CASE: Udvikle en økonomisk og bæredygtige businesscase for nedtagning af opstillede vindmøller, for både onshore og offshore. Teamet skal kunne identificere værdikæden, kundesegmentere, vurdere certificering/dokumentation, markedsføring/kommunikation og udarbejde specifikke actionplaner.

Adecco

Adecco Danmark er en del af The Adecco Group, som er verdens 2. største vikar- og rekrutteringsbureau. Deres spidskompetence er at etablere bemandingsløsninger og finde det rette match mellem kandidater og virksomheder, hvad enten det drejer sig om vikariater, projekt- eller fastansættelser.

CASE: Konceptudvikling og udarbejdelse af en business case, omhandlende en digital handelsplatform for kunder og leverandører, der muliggør en lettere proces for kunder at afdække og indhente rekrutteringsydelser på markedet samt tilbyder en markedsføringsplatform for leverandører.

Lyshygge

Lyshygge sælger via deres webshop innovative LED løsninger i form af LED stearinlys, LED lyskæder mm. – til både indendørs og udendørs brug. De har indtaget det danske marked igennem deres webshop, men ønsker nu at ekspandere og få deres produkter ud til andre Europæiske lande.

CASE: Udarbejdelse af en markeds-, konkurrent- og forbrugeranalyse for Finland og Polen med henblik på fastlæggelse af en Go-To-Market-Strategi.  

Greenlight

Greenlight samler Aarhus borgere, erhvervsliv, institutioner og foreninger om den grønne omstilling. Med oplysende viden og inspiration på tværs, via en online platform og en årlig grøn eventuge vil de sætte spot på Aarhus som bæredygtigt fyrtårn og gøre det grønne valg endnu mere indlysende.

CASE: Greenlight vil bl.a. gennem en online platform muliggøre vidensdeling, inspiration og mødet imellem virksomheder og borgere med interesse for bæredygtighed. Gennem casen skal brugerfladen og det visuelle univers for denne platform udvikles. Dernæst skal der udarbejdes en marketingsstrategi for platformen.

REDGREEN

REDGREEN er en tøjvirksomhed som blev stiftet i 1983. Brandet har haft høj værdi, særligt i 90’erne, og er kendt som et brand med referencer til det maritime og sejl-kulturen. Virksomheden er blevet opkøbt af flere ejere igennem tiden og senest i 2021 af TBJ Group som er datterselskab til Contrast A/S.

CASEN: REDGREEN søger at rebrande deres tøjmærke så de kan få genskabt den høje brand-værdi de havde i 90’erne. Med en ny fastlagt målgruppe ønsker de at opnå et øget kendskab til målgruppens behov, og på denne baggrund få udarbejdet en markedsføringsstrategi som kan øge kendskabsgraden og købelysten til brandet igen.

Interesseret i at deltage?

Tilmeld dig vores reminder mail herunder og få mere information omkring vores kommende forløb

7 Tips på 7 dage

Vi har samlet de bedste råd til dig, som er jobsøgende akademiker. Skriv dig op og få et tip om dagen direkte i din indboks.