CASES – AARHUS

CASEVIRKSOMHEDER I AARHUS/ØSTjylland

Nedenfor ser du de casevirksomheder som er med i vores næste High Potentials-forløb.

Klik på logoerne for at læse hele casebeskrivelsen.

BEMIIT

BEMIIT er en software virksomhed, som sælger en platform via Shareworks til håndtering af grafiske materiale fra design til faktisk produktion/trykning.

Case: Udvikling og test af ny salgs- og marketingsstrategi, mhp. udvikling af en Lead Funnel og Go-To-Market strategi, der skaber nye leads.

BurntWood

BurntWood bidrager med nye bæredygtige løsninger til byggesektoren, gennem nytænkende svar på nutidens krav til bæredygtigt byggeri.

Case: Udarbejdelse af markeds- og konkurrentanalyse, mhp. udvikling af landing page og branding af ReWood, der på sigt skal genere fremtidige samarbejdsaftaler med kommuner.

Fonden Kanonen

Kanonen er en socialpædagogisk indsats, rettet mod udsatte børn og unge. Indsatsen er helhedsorienteret med perspektiv, kvalitet og barnet i centrum.

Case: Kortlæg markedets potentiale og arbejd med idéudviklingen af et ambulant privat psykiatrisk hospital, mhp. en udarbejdelse af forretningsplan og fremtidig markedsføring/branding af tilbuddet, og Fonden Kanonen.

PriceShape

PriceShape er en software virksomhed (SaaS), der leverer konkurrencedygtig indsigter for e-handelsvirksomheder. De hjælper primært webshops med at strømline deres prisstrategi, baseret på konkurrentdata.

Case: Udarbejdelse af en markeds- og konkurrentanalyse for det svenske og norske marked mhp. en Go-To-Market strategi.  

FRISENETTE

Frisenette fremstiller og forhandler laboratorieudstyr, primært til farmaceut- og kemiindustrien.

Case: Udarbejdelse af produktkatalog, der specificerer anvendelsesmuligheder, mhp. markedsføring ift. nye leads i markedet og hvordan de nye forretningsområder kan integreres med eksisterende områder.

Casen er kun for udvalgte profiler og fagligheder.

HUMAN ENGAGE

Human Engage er et konsulenthus, der hjælper organisationer med at sikre en forståelse af markeder, kunder, medarbejdere og ledere, og efterfølgende med at omsætte det til udviklingsinitiativer.

Case: Udarbejdelse af markedsanalyse og behovsafdækning, mhp. udvikling og afprøvning af en konkret konceptbeskrivelse, mock-up og kravspecifikation.

LIVING FLOWERS

Living Flowers sælger bæredygtige håndbundne blomster og kvalitetsbuketter til gavn for klimaet, via en abonnementsløsning til B2B og B2C markedet.

Case: Udarbejd en markeds- og målgruppeanalyse mhp. en større indsigt, der skal danne fundamentet for kommende SoMe-strategi og -indsatser, der senere kan opskaleres til andre lande.

netcompany

Netcompany er it-serviceleverandør af innovative, samfunds- og forretningskritiske løsninger med mere end 2000 medarbejdere fordelt i seks lande.

Case: Afdækning og analyse af virksomhedens kommunikationsadfærd og -behov på deres Intranet, mhp. at kvalificere indsigter og data, der kan opbevares i virksomhedens Power BI-system, til udvikling af Dashboards.

ØKOLOGISK LANDSFORENING

Økologisk Landsforening er et fællesskab for landmænd, virksomheder og forbrugere. Foreningen gennemgår fra 2019-2021 en tranformation, fra at være en brancheforening for landmænd til at være en bredsigtet NGO.

Case: Strategisk analyse og kortlægning af potentialet for en transformation af medlemskonceptet, herunder et større fokus på deres private medlemsgruppe mhp. at sikre foreningen større politisk gennemslagskraft, kendskabsgrad og en bæredygtig forretningsmodel.

WHITEWEAR

White Wear er eksperter inden for produktion af strikkede og vævede tekstiler samt beklædning til brug inden for sundhedssektoren.

Case: Skab et kendskab til nuværende og kommende krav til tekstil og beklædning indenfor sundhedssektoren, og på det grundlag find frem til nye leverandør partnerskaber

Interesseret i at deltage?

Næste forløb starter til december. Skriv dig op til en reminder, og få besked når de nye virksomheder kommer online.