CASES – AARHUS

CASEVIRKSOMHEDER I AARHUS/Midtjylland

Nedenfor ser du de casevirksomheder som er med i vores næste High Potentials-forløb.

Krifa Corporate Garage

Krifas Corporate Garage er et innovations-væksthus, der arbejde med transformationel innovation gennem nye produkter til nye markeder.

Udvikle nye idéer til nye markeder inden for forretningsområdet ’Vi flytter til byerne’ og test potentielle løsninger, der er aligned med Krifas strategi ’bedre arbejdsliv’.

ProCon

Leverer kvalitetssikre el-løsninger og el-installationsprojekter til on- og offshore vindmølleindustrien, som via søkabler forbinder vindgeneratoren til elnettet.

Udarbejd forbedringsforslag til integration og målbarhed af FN’s verdensmål 7, 8, 13 og 17 for ProCon Wind Energy med henblik på udvikling af en implementerings- og brandingstrategi internt såvel som eksternt.

Blue Line

Har i mere end 30 år leveret robuste, driftssikre og gennemtænkte IT-hardwareløsninger til krævende miljøer som fx farmaceutindustrien

Udvikle Go-To-Market plan samt en prioriteret liste for potentielle kunder/ producenter af produktionsprocesudstyr til farmaceutindustrien med henblik på at validere fremtidige samarbejdsmuligheder for Blue Line i EU og Nordamerika.

Nicebuy.dk

NiceBuy.dk er en online net-shop der tilbyder det bedste inden for dansk og international design samt stærke tilbud på kundernes vilkår.

Systematisering af virksomhedens data gennem kvantitative undersøgelser, der kan øge kendskabet til målgruppen med henblik på kunderettet markedsføring og øget salg på B2C markeder i Danmark.

Huskøbet.dk

Formidler kontakt mellem dig og de professionelle rådgivere, du har brug for i din boglighandel

Skab øget kendskabsgrad til målgruppen gennem kortlægning af kunderejsen og fastlæg herefter en Go-To-Market plan for Østjylland og København

Kvindemuseet

Kvindemuseet sætter fokus på kønnenes kulturhistorie og diskuterer kønsproblematikker, ligestilling, krop og seksualitet.

Skab øget kendskab og tiltræk et bredere og større publikum gennem rebranding af Kvindemuseet og opnå sammenhæng mellem navnog nyt ansvarsområde.

GRAN LIVING

Gran Living tilbyder et bredt sortiment inden for private label produkter til medium og High-end møbelkæder I Nordeuropa, baseret på en filosofi om design, kvalitet ogIntegrerede koncepter. Casen vil omhandle brandet AYTM.

Analyser hvilke digitale marketingsværktøjer, der fremtidigt skal bruges for brandets AYTM med henblik på øget leadgenerering af B2B såvel som B2C kunder. Værktøjerne skal opsættes, så de spiller sammen med de interne systemer og dermed kan effektmåles via KPIér.

GEV

GEV er et lokalt forankret multiforsyningsselskab forsyner dig med go’ energi
og går forrest i den grønne omstilling – tovholder på projektet.

Sæt dit præg på rejsen/processen mod en ny fælles identitet for Grindsted gennem borgerinddragelse, indarbejdelse af kommunikationsplatforme og igangsætte næste fase gennem temaet: ”Landbrug, skov og fødevarer”.

Anodyne®

Anodyne® er Europas største producent og forhandler af medicinsk godkendt holdningskorrigerende tøj.

Anodyne® leder efter friske øjne, der kan udfordre deres måde at tænke forretningen på. De ønsker at rebrande deres virksomhed med henblik på optimering og forbedring af virksomhedens brand-position og valg af marketingkanaler på tværs af 14 forskellige markeder.

Interesseret i at deltage?

Tilmeld dig Info Day for High Potentials. Vi afholder det som et webinar, hvor du kan vælge mellem tre datoer, hvor du kan deltage.

Du kan tilmelde dig til den d. 4. august.