Sprint:digital

kom i mål med dine digitale projekter på 5 dage

Sprint:Digital er en ny indsats fra Dansk Design Center og D2i – Design to innovate, der hjælper SMV’er med deres digitale udfordringer.

Virksomheder tilmelder sig et 5-dages design sprint. Her får de hjælpe af en sprintkonsulent og digital ekspert, til at løbe deres konkrete problemstilling indenfor digitalisering.

På denne side kan du læse alt om forløb, om eksperterne der tilknyttes dit projekt og det praktiske. Hvis du allerede nu sidder med en idé, så skriv dig op til en uforpligtende snak om dine muligheder.

PRAKTISK INFORMATION

MED SPRINT:DIGITAL FÅR DU

    • Kortlægning af virksomhedens digitale muligheder. 
    • Udvikling af idéer og koncepter til at løse virksomhedens digitale udfordring. 
    • Brugertest og feedback på jeres digitale løsning, som sikrer validering af jeres koncept. 
    • Handlingsplan for implementering af virksomhedens digitale aktiviteter.  
    • Praktisk erfaring med design sprint og design thinking.

HVAD KOSTER DET?

For 25.000 kr. får du specialistrådgivning til en værdi af 100.000 kr. Prisen rummer følgende: 

  • Et scoping-møde hvor vi afklarer det digitale projekt, som I skal arbejde med til design sprintet. Dertil laver vi en handlingsplan for processen og videre implementering.
  • 5 dages intensivt arbejde med jeres digitale projekt, hvor ender med en testet digital prototype.
  • En digital ekspert, som hjælper med at udforme den digitale prototype.
  • En innovationsekspert, som faciliterer og understøtter jer gennem design sprintet.

Efter design sprintet, kan du tilkøbe vouchers som hver koster 12.500 kr. men som har en højere værdi. De kan bruges på det videre arbejde med jeres digitale projekt.

DIN SPRINTKONSULENT & DIGITALE EKSPERT

SPRINTKONSULENT

Anja Matulewska er uddannet cand.mag i Design Management, og har 5 års hands-on erfaring med innovation og design thinkingflere niveauer: Fra produktinnovation til corporate innovation.

Senest har hun arbejdet hos Alm. Brand som innovationskonsulent, hvor hun muliggjorde virksomhedens digitale strategi.

Anja er ekspert i at stille de rigtige spørgsmål, for at komme ind til udfordringens kerne, og er ambitiøs på kundernes vegne.

DIGITALE EKSPERT

Hans Lambert har de sidste 10 år arbejdet med design og udvikling af digitale produkter og services.

Han har hjulpet store virksomheder som Telenor, Grundfos og Nordea med design af webløsninger og mobile apps.

De seneste tre år har han drevet konsulentvirksomheden, Stoked, der med udgangspunkt i UX/UI design, hjælper virksomheder med udvikling af digitale produkter og services.