Duy Hoa Peter Cao
Uddannelse
Kandidat i Marketing
Seneste stilling
Ungdomsklubben i Horsens Stensballe Ungdomsklub
Om mig
Jeg er en ambitiøs person, som er passioneret når det gælder forretningsstrategi og digital markedsføring. Jeg trives i at nørde i data, med formålet om at kunne optimere marketingstrategier.
Jeg har rødder i Vietnam og mine asiatiske værdier afspejles i min arbejdsmoral og ydmyghed. Jeg er en glad og humoristisk fyr, som værdsætter sociale relationer og vil bidrage til et godt grin og ikke mindst et stærkt sammenhold.
Mine tre hovedkompetencer:
Forretningsudvikling, Marketing/PR & Digitalisering/Tech
Forretningsudvikling
Jeg drives af at udvikle og optimere forretningsstrategier, baseret på data og markeds tendenser.
Marketing/PR
Jeg har erfaring med at forstå forbrugeradfærd og omsætte det til en konkret marketingstrategi, som optimerer værdikæden og den samlede kundeoplevelse.
Digitalisering/Tech
Jeg brænder for at arbejde med digital markedsføring.
Hvad er jeg stolt af?
Jeg er meget stolt over min kandidatafhandling, som omhandlede forbrugernes adfærd omkring plantebaseret kød, sammenlignet med animalsk kød.
TAG IKKE MIT ORD FOR DET – HER ER HVAD JEG LAVEDE HOS EN CASEVIRKSOMHED

Unge caseknusere udvikler vækststrategi for voksende virksomhed
I tre måneder har fem unge talenter fra High Potentials skabt værdi for en aarhusiansk vækstvirksomhed ved at analysere og udvikle en skaleringsstrategi til et nyt udlandseventyr. Men også internt blandt talenterne har forløbet været værdifuldt og udviklende. Den...

Økologisk Landsforening får dybdegående rapport
Talenterne har undersøgt, hvordan ØL bevæger sig mod at blive en bred NGO fremfor en brancheforening.

Unik indsigt i medarbejderadfærd i globale Netcompany
Talenterne har opstillet Power BI dashboards om brugsadfærd på intranettet og udarbejdet nye onboardingguides.

Go-to-market-strategi for nye Nordiske markeder til IT-system
Talenterne udførte markeds- og konkurrentanalyse samt en strategi for at gå ind i Norge og Sverige.

Markedsundersøgelse og valg af ny leverandør i tekstilindustrien
Hos WhiteWear har talenterne interviewet og undersøgt potentielle internationale leverandører til ny strategisk satsning.

Væksten hos Living Flowers er i fuld flor
Teamet har skabt rød tråd i B2C kommunikationen på tværs af e-mail automation, sociale medier og website.

Talenternes specialistviden bidrager til vækststrategi
Plan for nyt produktsortiment målrettet laberatorier og en ny database til salgskonsulenterne i Frisenette.

Salgs- og marketingsstrategi, website og en Go-To-Market plan på kun 12 uger
Fundament for ny SaaS-platform i IT-virksomheden BEMIIT.

ReWood: Fra genbrug til grønt guld
Udvikling af bæredygtigt produkt samt en strategi for at få det ud over stepperne.

Human Engage: Potentialet i at forfølge nye idéer
I september 2020 startede fire talenter hos konsulenthuset Human Engage, hvor de i de efterfølgende tre måneder fungerede som projektteam hos virksomheden. Indgangsvinklen var virksomhedens ønske om at skabe en portal til kunde-, medarbejder- og lederundersøgelser,...

Go-to-market strategi og konkrete nye tiltag for IPSCenter Danmark
IPSCenter Danmark er en konsulentvirksomhed, der har specialiseret sig i den evidensbaserede IPS-metode. Med udgangspunkt i denne hjælper IPSCenter Danmark’s konsulenter jobcentre med at skabe jobs eller uddannelse til mennesker med psykiske diagnoser eller psykisk...
“Under en af vores sidste møder kom vi frem til spændende konklusioner. Bl.a. præsenterede [holdet] en ide om hvordan vi kan opbygge: Marketingsstrategi, værktøj til intern optimerings brug, værktøj til vores kunder – alle sammen spændende projekter som kan bidrage til vores forretning.“
Hakan Yilmaz, Direktør, Silverline