Vil du høre mere? Kontakt mig her:

 

casperbrixbruun@gmail.com

+45 28 43 90 04

Casper Brix Bruun

Uddannelse

Cand.it – Webkommunikation

Seneste stilling

Junior Marketing Consultant hos Systematic A/S

Om mig

28 år og bosat i Aarhus. Jeg er nysgerrig og meget kreativ af natur. Jeg er meget dedikeret, detaljeorienteret og ansvarsfuld, når det kommer til at løse opgaver. Jeg hviler i mig selv, og jeg er god til at bevare fatningen og finde det positive i alle situationer.

 

Mine tre hovedkompetencer:

Marketing/PR, Kommunikation/Formidling, Digitalisering/Tech

Marketing/PR

Jeg er i stand til at udforme en strategisk marketingplan, der tager udgangspunkt i en virksomheds forretningsstrategi og mål. Jeg har en lang række kompetencer inden for digital marketing, så som: SEO, PPC, Content Marketing, E-mail marketing, og Social Media Marketing. Jeg sørger løbende for at lave analyser af performance, så jeg er sikker på, at marketingaktiviteterne tjener deres formål.

Kommunikation/Formidling

Jeg besidder stærke kommunikative evner. Det kommer til udtryk ved, at jeg skriver grammatisk korrekt, uanset om det er på dansk eller engelsk. Min kommunikation og formidling møder altid læseren i øjenhøjde, hvilket er med til at øge formidlingens værdi.

Jeg fokuserer på at skrive tekster, der fænger og skaber interesse, og de får altid et flot, grafisk touch. Jeg er også i stand til at formidle kompleks viden og bringe det ned på et let forståeligt og let læseligt niveau.

Digitalisering/Tech

Jeg kan varetage jobbet som UX designer. Med kompetencer inden for HTML5 kodning kan jeg fungere som bindeleddet mellem kunde og virksomhed. Her afdækker jeg grundigt kundens behov med et IT-system, og sammen med system designere sørger jeg for, at IT-systemet imødekommer kundens behov.

Jeg sørger for at lave brugertests af prototyper, der sikrer høj brugervenlighed og en god brugeroplevelse. Jeg er også i stand til at varetage en rolle som Webmaster, hvor jeg udvikler og vedligeholder hjemmesider.

Hvad er jeg stolt af:

At udarbejde en strategisk marketing kampagne, der havde til formål at generere leads på det norske sundhedsmarked. Jeg lavede omfattende, indledende research, strategi for indsamling af data på leads, samt en content plan der havde til formål at konvertere leads. Jeg præsenterede mine findings med god feedback fra mine kolleger i salgsteamet.