Vil du høre mere? Kontakt mig her:

 

meyer.vestergaard@gmail.com

+45 28 51 26 03

Anne Meyer Vestergaard

Uddannelse

Cand.ling.merc

Seneste stilling

Projektkoordinator, Tele Call

Om mig

Jeg har blækspruttearme, fordi jeg har en søn på 2 år.

Jeg elsker orden og overblik, og har derfor selvfølgelig en Dymo.

Jeg kobler af ved at gå til yoga eller hører podcasts.

Jeg kan grine af mig selv – og gør det ofte.

Mine tre hovedkompetencer:

Marketing/PR, Kommunikation/Formidling & Organisation/Strategi

Marketing/PR

Mine evner til hurtigt at forstå og sætte min ind i kundens behov ses ved, at jeg skriver i øjenhøjde med læseren, hvor jeg tilpasser mit sprog alt efter målgruppe.

Jeg har arbejdet med alt fra markedsføring via sociale medier til udarbejdelse af trykte materialer og præsentationer. Jeg kan byde jer på en kollega, som er grundig i sit arbejde og som mener, at for at få en skarp marketingsstrategi, er det nødvendigt at forstå sin målgruppe på alle dens parametre.

 

 

Kommunikation/Formidling

Jeg kan skabe gode rammer for samarbejder, hvad enten det er internt eller eksternt, nationale eller internationale. Jeg værner om gode samarbejder, hvor der er plads til inputs og nytænkning.

For mig er forståelig formidling afgørende for, hvorvidt samarbejder og slutmål opnås med størst succes – hvad enten det er til kunden eller samarbejdsparter.

Organisation/Strategi

Jeg er procesorienteret fra start til slut, og jeg bliver glad, når jeg kan se at mit procesarbejde er i løbende udvikling og ender ved et godt slutresultat.

Jeg er glad for struktur og et tydeligt overblik, og det er vigtigt for mig at spille en aktiv rolle på min arbejdsplads.

Planlægning er essentielt for mig for at en opgave og et mål kan nåes. Derfor arbejder jeg gerne med at planlægge strategier for, hvordan en opgave bedst løses, med hvilke midler opgaven skal løses, og hvordan jeg, via delmål, når et succesfuldt slutmål.

Hvad er jeg stolt af?

Jeg har hos Tele Call ændret fokus til nye målgrupper, fordi der var nye målgruppe, der var mere lukrative.

Jeg kunne se nye kanaler at sælge til, som var mindre tidskrævende at nå ud til, og som have en større indflydelse på at påvirke øvrige potentielle kunder. På den måde kunne nuværende kunder påvirke andre potentielle kunder og dermed i sidste ende øge Tele Calls omsætning.

Jeg er stolt af, at jeg som enkelt person har startet og opbygget SoMe-kanaler op i et tidligere arbejde, og det var med til at øge synligheden af virksomheden.