CASES – FREDERIKSBERG

INTERESSERET I AT DELTAGE?

Tilmeld dig vores Matching Day, hvor du kan møde op til 4 casevirksomheder. 

Tilmelde dig og deltag i en spændende Matching Day d. 14. september.

CASEVIRKSOMHEDER I FREDERIKSBERG

Du kan nu tilmelde dig vores Matching Day, hvor du kan møde op til 4 casevirksomheder. 

Herunder kan du læse om de 9 spændende casevirksomheder som er med på vores Matching Day, og som du kan få en plads hos i det kommende talentforløb i Frederiksberg, der løber fra 22. september til 14. december 2021.

Nagarro

Nagarro ES er en full-service SAP udbyder. De rådgiver deres internationale kunder såsom Colgate, Volvo og L’Oreal om it-strategi og procesrelaterede emner samt implementerer og driver systemer bl.a. indenfor compliance.

CASE: Nagarro ES i Danmark ønsker hjælp til at få udarbejdet en ny partnerskabsmodel, som skal bidrage til salget af et af deres produkter. Teamet får lov at tage opgaven fra A til Z, dvs. fra undersøgelse, til strategi- og konceptudarbejdelse til indledende kontakt til potentielle nye partnere. 

Hucama

Hucama tilbyder via deres digitale portal en lang række værktøjer, som kan understøtte virksomheder i deres ledelses- og kompetenceudvikling af eksisterende medarbejdere og/eller i deres rekrutteringsproces med at finde nye medarbejdere.

CASE: Hucama står overfor en lancering af et nyt produkt og ønsker hjælp til, både at skrive relevant fagligt indhold som kan underbygge diverse data i det nye produkt samt hjælp til, at få etableret samt eksekveret på en ny digital marketingsstrategi.

 

Baker Tilly

Baker Tilly er et revisions- og rådgivningsfirma, der udbyder alle typer branchespecialiserede ydelser inden for rådgivning, skat, revision, erhvervsservice, digitalisering og corporate finance.

CASE: Baker Tilly står overfor at skulle udskifte deres IT-system og har i denne proces brug for at standardisere nogle processer. Helt konkret skal teamet gennem kvalitative undersøgelsesmetoder indsamle data så de kan udarbejde detaljerede procesbeskrivelser for alle aktiviteter i afdelingen Erhvervsservice.

Jönsson Consulting

Jönsson Consulting A/S har specialiseret sig i eksporthandel med nye/nyere biler og har i dag et tæt samarbejde med en række bilaktører i ind- og udland omkring opkøb og videresalg af biler. De står nu overfor et internt digitaliseringsprojekt, hvortil de har brug for nogle nye stærke kompetencer.

CASE: Kortlægning af virksomhedens nuværende systemer og processer omkring køb, salg og logistik, m.h.p. automatisering og digitalisering af data og processer. Efterfølgende et oplæg og udarbejdelse af kravsspecifikationer henimod nye arbejdsprocesser og et evt. kommende nyt IT-system til at understøtte disse samt planlægning af implementeringsprocessen.

Motivu

Motivu er en digital platform der gør det nemt at tilmelde sig en gratis prøvetræning hos diverse idrætsforeninger. Motivu hjælper således idrætsforeninger med at skaffe flere medlemmer ved at gøre mødet mellem et potentielt medlem og en forening mere tilgængeligt.

CASE: Motivu ønsker hjælp til at få markedsført platformen overfor forbrugerne og gerne gennem andre kanaler end SoMe. Dertil skal teamet bidrage til at kvalificere Motivus nuværende onboarding proces af foreninger, ved at komme med tiltag som kan medføre et højere engagement med platformen. 

Bording Danmark

Bording Danmark er et kommunikations- og marketinghus, der er opbygget via 4 forretningsområder; Print Management, Creative, Central (Marketing- og bestillingsportaler) og logistik. De hjælper deres kunder med at nå ud til deres kunder, igennem indsigt, rådgivning, eksekvering og levering, det gælder såvel fysiske om digitale løsninger. 

CASE: Deres marked har en stor efterspørgsel og behov for digitale løsninger, herunder Websites, Webshops og Central løsninger. Løsninger de er leveringsdygtige indenfor, men også nye områder for Bording Danmark A/S. Deres udfordring er at de ikke er stærke nok til den interne integration/forståelse af områderne og dermed også udfordret på afsætningen. Så Bording Danmark har behov for sparring til hvordan de får områderne bedre integreret i organisationen, hvordan det interne workflow gøres effektivt og forståeligt, og hvordan de styrker sig på afsætning af produktet (Go-to-market strategi).

SmartResponse

SmartResponse er blandt Skandinaviens førende udbydere af performance-baseret affiliate marketing og er eksperter i e-mail markedsføring.

CASE: Snart lancerer de en ny platform, MitSamtykke.dk, som vil muliggøre at forbrugere kan tilbagetrække et givet samtykke til telemarketing let og enkelt. Teamet skal opnå indsigter om såvel forbrugerne, som de potentielle kunder til platformen med det formål, at tilpasse platform og koncept samt udarbejde og påbegynde eksekvering på en salgs- og markedsføringsstrategi imod de 2 grupper. 

Faust Dyrbye

Faust Dyrbye er en full-service udstillings- og messeleverandør og leverer alt fra kreative oplæg, design, AV, produktion og montage ifm. iscenesættelse af det personlige møde. Det være sig messer, konferencer, showrooms, domiciler, road shows, events etc. Hertil kommer et rådgivningsben centreret om seminarer, workshops og personaletræning.

CASE: Med udgangspunkt i rådgivningsbenet ønsker Faust Dyrbye hjælp til at færdigudvikle og lancere en onlinelæringsplatform på abonnementbasis, som skal bidrage til kompetenceudvikling af alle, der er beskæftigede med face to face marketing. Herunder contentudvikling, videoproduktion, UX tools, markedsanalyse, marketing, go-to-market, software platform mm. Ambitionen er global tilstedeværelse og eksponentiel vækst.

Capture One

Capture One is an international company that creates world-class image editing software that helps photographers organize and edit their photos. Their software is sold on a global scale and they are dedicated to empowering visual creators everywhere. Their purpose to ”Show the World”, includes both showing the world what they can do (as a software company) and enabling their customers to “Show the World” from their perspective.  

CASE: Capture One wants the talent team to investigate new B2C segments within the image creator space and analyze which pains and gains the different segments have. Further the team needs to suggest what actions Capture One needs to take to accommodate the needs of the segment regarding go to market strategy and communication.

INTERESSERET I AT DELTAGE?

Tilmeld dig vores Matching Day, hvor du kan møde op til 4 casevirksomheder. 

Tilmelde dig og deltag i en spændende Matching Day d. 14. september.

7 Tips på 7 dage

Vi har samlet de bedste råd til dig, som er jobsøgende akademiker. Skriv dig op og få et tip om dagen direkte i din indboks.