CASEKATALOG

Vi har her samlet et udpluk af de mange cases som virksomheder igennem tiden har fået løst ved at deltage i vores talentudviklingsforløb High Potentials.

Salg og Marketing cases

KØN (Kvindemuseet)

Teamet havde til opgave at skabe øget kendskabsgrad og tiltrække et bredere samt større publikum gennem rebranding af KØN og opnå sammenhæng mellem navn og et nyt ansvarsområde.

Læs om casen

Akademikernes A-kasse

Talentteamet skulle markedsføre Akademikernes A-kasse som førende rekrutteringspartner til B2B-markedet.

 

Læs om casen

Container Living

Talentteamet idéudviklede, konceptualiserede og udarbejdede en eksekveringsplan for både før, under og efter indflytningen, der skulle sikre beboernes trivsel i Cointainer Livings ejendomme.

Læs om casen

Vinding Gruppen

Talentteamet udarbejdede en målrettet marketingstrategi. Formålet var at indsamle nye leads og kundesegmenter, som resulterede i en køreplan for den fremtidige marketing of kommmunikationsstrategi.

Læs om casen

Orifarm

Talentteamet undersøgte forbrugeradfærden og analyserede Orifarm’s kunder, hvor der blev udarbejdet en anbefaling til en ny brandingsstrategi. Hertil blev en gennemarbejdet risikovurdering og handlingsplan for indsatsen udarbejdet.

Læs om casen

Saint-Gobain Denmark

Teamet undersøgte og udviklede nye partnerskabskoncepter mod håndværkere. Fokus var at undersøge udvalgte målgrupper for at forstå deres pains og gains, og afslutningsvis udarbejde et nyt Value Proposition.

Læs om casen

Go-to-market cases

PriceShape

Talentteamet udarbejdede en markeds- og konkurrentanalyse for det svenske og norske marked med henblik på at fastlægge en Go-To-Market strategi, som gav Priceshape et overblik over, hvordan de skulle positionere sig det svenske og norske marked.

Læs om casen

Blue Line

Talentteamet udviklede en Go-To-Market strategi samt en prioriteret liste for potentielle kunder/producenter af produktionsprocesudstyr til farmaceutindustrien med henplik på at validere fremtidige samarbejdsmuligheder for Blue Line i EU og Nordamerika.

Læs om casen

Grundfos

Talentteamet udarbejdede en markedsundersøgelser og en Go-To-Market strategi, som skulle hjælpe Grundfos med at levere rent vand, med fokus på økonomisk bæredygtige modeller, som maksimerede den sociale indvirkning via sikker vand.

Læs om casen

Boehringer Ingelheim

Talentteamet udarbejdede en kundeanalyse for det danske og svenske marked til Boehringer Ingelheim, hvor talenterne derefter udviklede en kommunikationsstrategi og nye hands-on serviceydelser.

Læs om casen

GODIK

Talentteamet udarbejdede en markeds- og konkurrentanalyse for Sverige og Norge for at kvantificere, hvordan Godik skal positionere sig til potentielle kunder og samarbejdsmuligheder, hvor der blev udviklet en Go-To-Market strategi til Godik

Læs om casen

Bæredygtighed cases

Alumeco Group

Talentteamet udviklede en optimal og bedre restordrepolitik, så dette kunne blive mere datadrevet. Derudover blev der fokuseret på en optimering af Alumeco Groups aluminiumsrester til gavn for miljøet.

Læs om casen

F&H Group

Talentteamet havde fokus på at hjælpe F&H Group til at arbejde med CSR-rapportering, hvor der særligt var fokus på Co2-rapportering.

Læs om casen

Procon Wind Energy

Talentteamet udarbejdede forbedringsforslag til integration og målbarhed indenfor FN’s verdensmål, hvor der var størst fokus på 7,8,13 og 17. Efterfølgende blev der udviklet en implementerings- og brandingstrategi internt og eksternt.

Læs om casen

Holmris B8

Talentteamet havde fokus på at undersøge og kortlægge HOLMRIS B8’s fremtidige forretningsmodel, hvor der skulle arbejdes på at bæredygtige løsninger som skulle fastholde deres position på markedet.

Læs om casen

Bureau Veritas

Talentteamet udførte et succesfuldt og gennemført nordisk workshop, som havde til formål at etablere mulige partnerskaber indenfor nordens bæredygtige værdikæder.

Læs om casen

HR og Organisation cases

TV2 Østjylland

Talentteamet foretog en dybdegående intern research af organisationen for derefter at udvikle organisatoriske struktur bedre.

Læs om casen

Persolit

Talentteamet udviklede forskellige koncepter til employer branding strategier, der havde til formål at brande Persolit og øge kendskabsgraden til nye mulige ansatte indenfor branchen.

Læs om casen

Ølandshus

Talentteamet opbyggede en central organisering af måden Ølandshus doserer og organiserer medicin i deres organisation. Her blev der udviklet en proces, der sikrede den rette håndtering, dokumentation, opbevaring og transport af medicinen.

Læs om casen

Onmodo

Talentteamet analyserede Onmodo’s beslutningstagere herunder virksomhedens HR, CEO, CFO’s brugerrejser for derefter at udarbejde og udvikle personas, der havde til formål at øge kendskabsgraden til den respektive målgruppe som skulle sikre nye og vedvarende leads.

Læs om casen

ETU forsikring

Talentteamet udviklede og opbyggede ETU Forsikrings BI system, der skulle forankres gennem parametre som brugervenlighed og kommunikation.

Læs om casen

Digitalisering cases

Plan2fly

Talentteamet udviklede et community for beta-testere, for herefter at udarbejde en marketingsplan og afslutningsvis eksekvere på valgte kampagner.

Læs om case

Eurofins Miljø Danmark

Talentteamet kortlagde Eurofins daglige laborant prøvetagninger, som har til formål at komme med forslag til, hvordan processerne kan strømlines, automatiseres og digitaliseres. Herefter skulle der foretages analyser, der påviste om Eurofins overholdt lovgivningen på området.

Læs om casen

Elite Transport

Talentteamet kortlagde virksomhedens digitale DNA og processer med henblik på at automatisere og digitalisere af virksomhedens data, processer og logistiske systemer.

Læs om casen

Gran Living

Talentteamet analyserede hvilke digitale marketingsværktøjer, der fremtidigt skal bruges for brandets AYTM med henblik på leadgenerering på B2B og B2C udstyr.

Læs om casen

Chili Security

Talentteamet kortlagde og validerede flere af Chili Security’s IT-systemer gennem kvalitative dataindsigter med henblik på optimering af fremtidige drifts- og vedligeholdelsesopgaver af IT-systemerne.

Læs om casen