CASEkatalog
Vi har samlet alle cases som virksomheder igennem tiden har fået løst gennem vores talentudviklingsforløb.
Klik på den casekategori du vil læse mere om.
MARKETING
FORRETNINGSUDVIKLING
MARKEDSANALYSE
HR/ORG.
MARKETING
Værdien i talenternes arbejde ligger ikke kun i vidensindsamlingen, men i høj grad også i den landingsside de i fællesskab har skabt.
De har formået at strømline siden med First Agendas værdier, design og sprog, og har samtidig sat deres eget kreative præg.
Talenterne har givet os input og identificeret løsninger, som kan gøre en forskel både for Semler Agro, men også for hele vores branche.
Vi har en erklæret målsætning om at have de bedste eksperter på vores område, og talenternes indsats har givet os værktøjer, som forhåbentlig kan gøre en forskel både på den korte og lange bane, samt tiltrække flere gode kræfter til branchen
For Falcks Uddannelsescenter Langvang har det skabt stor værdi at arbejde sammen med de energiske og entusiastiske talenter, som i caseperioden skabte et fuldt udviklet produkt – Brandsikring i Børnehøjde – som er klar til markedsføring og implementering i vores produktportefølje.
Samtidigt har de med deres forskellige baggrunde, viden og kompetencer bidraget til en dynamisk og inspirerende caseudvikling, samt løbende positivt udfordret vores organisation.
FORRETNINGSUDVIKLING
Det har været en unik mulighed for SIGNAfilm.
Teamet har en bred mangfoldighed med forskellige uddannelseskompetencer. Vi har fået nogle andre øjne på vores ekspanderingsstrategi, og så har kandidaterne været utroligt gode til at komme med deres syn på, hvordan vi driver vores forretning.
Vi har som virksomhed fået stor værdi ud af samarbejdet.
Ud over det konkrete arbejde med at udvikle en international markedsstrategi, har samarbejdet med gruppen givet os stor inspiration til vores daglige arbejde med vores markedsføring, på både det strategiske og daglige niveau.
Talentteamet har lavet et hæfte, som vi kan markedsføre, og vi kan bruge det i alle lande.
De har skabt grobund for det vildeste skalerbare produkt.
MARKEDSANALYSE
Vi har fået en masse energi og mange gode ideer, som talenterne (red.) har bragt ind i huset.
Vi har selvfølgelig fået løst en konkret opgave og fået nogle konkrete produkter, men de har også givet os vigtige inputs i den måde, vi kommunikerer på til gymnasielærere.
De 3 talenters forskellige uddannelsesmæssige baggrund ser Aarhus Havn som en værdifuld styrke i forhold til gruppens arbejde.
Udover at supplere hinanden har de også anvendt deres kompetencer både i forhold til fremdrift, men i lige så høj grad for at kvalitetssikre gruppens, og dermed deres, arbejde.
Jeg er meget begejstret for gruppens arbejde, det har sat nogle helt nye tanker i gang.
At invitere en gruppe talenter indenfor, har bragt nogle helt nye kompetencer i spil, som har kunnet bringe nye perspektiver og værdier ind i projektet.